GWR – Evoluția Performanței
Sub capota lui GWR se ascunde inima unui adevărat campion: motorul Quad Cam Twin Valve Flat-Six de 4.0 litri. Cu o turație maximă de 9.000 rpm, motorul GWR are o putere de peste 500 de cai putere și un cuplu impresionant de 340 lb-ft. Dar puterea nu este singurul atu al lui GWR. Caroseria din fibră de carbon, ușoară și rigidă, contribuie la un raport putere-greutate de 4.8 lb/hp. Acest lucru plasează mașina în liga superioară a supercar-urilor.
Linile fluide și agresive ale noului design nu sunt doar estetice, ci au și un scop foarte precis: îmbunătățirea performanței aerodinamice. Bara frontală, cu elementele sale aerodinamice, optimizează fluxul de aer, reducând turbulențele și minimizând rezistența aerodinamică. În spate, spoilerul cu aripioare și difuzorul creează un aspect puternic și contribuie la o răcire eficientă a motorului.
Transmisia originală Getrag G50 a fost păstrată, dar complet redesenată cu rapoarte de viteze personalizate, asigurând un echilibru optim între performanță și touring. Mecanismul de schimbare a vitezelor a fost actualizat pentru o precizie mai mare. Transmisia este acum asociată un volant simplu de greutate medie și un ambreiaj cu o singură placă îmbunătățit pentru o funcționare superioară. Un diferențial cu alunecare limitată și raport mai mic, dotat cu ambreiaje din carbon, maximizează tracțiunea și manevrabilitatea.






