MANHART TR 950 – Design
La nivel vizual, TR 950 impresionează printr-un set de piese suplimentare din fibră de carbon realizate de DB Carbon. Acestea includ un spoiler frontal cu extensii laterale, prize de aer, praguri laterale, inserții pentru prizele de aer de la axul spate și un difuzor cu extensii laterale.
Striurile și literele decorative semnătura MANHART, aplicate în gri pe caroserie cu protecție de vopsea mată argintie, completează perfect aspectul agresiv.
În interior, finisajul roșu al elementelor de decor a fost înlocuit cu negru, iar covoarele personalizate MANHART adaugă un plus de stil și exclusivitate.
Sistem de rulare
Pentru o dinamică de condus și mai bine optimizată, MANHART a echipat TR 950 cu un sistem de suspensie MANTHEY-KW coilover. Sistemul de frânare carbon-ceramică, deja excepțional din fabrică, a rămas neschimbat, însă sunt disponibile și opțiuni de modificare la cerere. Mașina rulează pe roți MANHART Forged Line, cu dimensiunile de 9,5×21 inci pe față și 12×22 inci pe spate, montate pe anvelope Continental SportContact 7 (255/30ZR21 și 335/25ZR22). Deși finisajul standard este negru lucios, MANHART oferă opțiuni personalizate de culoare, la cerere.
Cu un pachet complet de upgrade-uri, acest supercar german dezvoltă uimitoarele 966 CP și 1.090 Nm cuplu, fiind un concurent veritabil în liga celor mai extreme super-mașini.
Bazat pe 991 GT2 RS, care include deja pachetele Weissach și Clubsport, TR 950 duce performanța la noi culmi.
MANHART a obținut acest rezultat printr-o combinație între remaparea ECU cu funcție de comutare a hărților și un kit de performanță turbo. Acest kit include turbocompresoare TTH mai mari, un sistem îmbunătățit de răcire a aerului și motorului realizat de CSF și un colector de admisie din aluminiu MANHART IPD.
Pentru o răcire și mai eficientă, este inclus un intercooler pe apă dezvoltat de MANTHEY, cu un rezervor mai mare. De asemenea, sistemul de evacuare beneficiază de MANHART Sport Downpipes cu convertoare catalitice HJS cu 200 de celule, destinate exclusiv pentru export, deoarece nu au aprobare TÜV.
Transmisia PDK cu 7 trepte a fost și ea îmbunătățită, cu software personalizat și un ambreiaj Dodson, pentru a se asigura că TR 950 poate exploata toată puterea sa.






