Dragon’s Dogma 2 Update: Modul Casual
Recenta actualizare a lui Dragon’s Dogma 2 de la Capcom a introdus modul Casual, un update conceput pentru a satisface jucătorii care caută o experiență mai relaxantă și mai accesibilă. Deși modul nu reduce dificultatea inamicilor, implementează mai multe schimbări strategice pentru a atenua potențialele frustrări.
Una dintre cele mai semnificative modificări este la costul hanurilor și Ferrystones, folosite pentru călătorii rapide. Aceste mecanici, adesea percepute ca restrictive în comparație cu alte RPG-uri moderne, au fost făcute mai accesibile în modul Casual. Această schimbare le permite jucătorilor să călătorească mai liber fără a se îngrijora de cheltuieli excesive.
În plus, greutatea a fost ajustată pentru a permite jucătorilor să transporte mai mult fără penalizări la Stamina și viteza de alergare. Aceasta înseamnă că jucătorii pot echipa echipament mai greu sau să transporte mai multe iteme fără a sacrifica mobilitatea. Sprintul consumă, de asemenea, mai puțină Stamina, facilitând explorarea vastei lumi a jocului.
Gestionarea Pawns a devenit, de asemenea, mai puțin solicitantă. Dragonsplague, o afecțiune potențial fatală care se poate răspândi prin orașe, poate acum să fie vindecată treptat în timp. Această schimbare reduce riscul de a pierde Pawns, însoțitori valoroși care pot îmbunătăți semnificativ jocul.
Modul Casual
Pentru o detaliere completă puteți vizita informațiile Capcom.
- Reducerea tarifelor pentru cazarea la hanuri.
- Reducerea prețului pentru Ferrystones.
- Greutatea transportată va ajunge mai greu la maxim.
- Reducerea consumului de stamină în afara luptei.
- Bara de pierdere nu va crește la selectarea opțiunii „Încărcare din ultima salvare” după moartea caracterului.
- Pionii se vor recupera de la dragonsplague fără a avea loc o „calamitate devastatoare,” chiar dacă simptomele ajung în stadiu terminal.
- Posibilitatea de a reînvia pionul principal un număr nelimitat de ori la Forgotten Riftstones.
- Corectarea altor erori și bug-uri, inclusiv pentru personaje, NPC-uri, inamici, interacțiuni ale jocului, obiecte, echipamente și animații.